Wyszukaj połączenie

Jak kupić bilet

#

1. Zarejestruj się
(rejestracja nie jest wymagana)

#

2. Wyszukaj połączenie

#

3. Kup bilet

Rejestracja konta nie jest wymagana przy zakupie biletu.
Z powodu zmian zasad funkcjonowania rejestracji kont w tym momencie została ona wyłączona.

Załóż konto przed zakupem by mieć pełen dostęp do historii zakupów.

Bilety i Faktury Vat będą dostępne na Twoim Koncie po zalogowaniu.

 

 

 

  1. Uzupełni pola wyszukiwarki połączeń wybierając miejsce wyjazdu, docelowe miejsce podróży oraz datę i godzinę podróży a następnie zatwierdź przyciskiem „Wyszukaj
     

         Miejscowość wybierz z listy pojawiającej się pod uzupełnianym polem.

  1. Z listy wyników wyszukiwania wybierz preferowany kurs

     W polu każdego kursu widnieje informacja dotycząca:

  1. firmy przewozowej obsługującej połączenie
  2. ilość dostępnych biletów w wybranym dniu i godzinie
  3. godziny wyjazdu oraz przyjazdu na miejsce docelowe podróży
  4. nazwę oraz adres przystanku początkowego i końcowego oraz relację danego kursu
  5. czas dojazdu
  6. regularną cenę biletu i informację dotyczącą możliwości zakupu biletów ulgowych w ofercie
  1. Po wybraniu kursu kliknij „Wybierz”  by dodać bilet do koszyka

     Przy zakupie kursu z dostępną ofertą biletów ulgowych, wyboru odpowiedniej ulgi dokonasz w kolejnym kroku - „Szczegółów biletu”.

  1. Po pojawieniu się podglądu „Szczegółów biletu” należy sprawdzić poprawność biletu, następnie dokonać zakupu poprzez zatwierdzenie  guzikiem „Do koszyka”

W szczegółach biletu możesz jeszcze dokonać zmian:

  1. Przystanku wyjazdu oraz miejsca docelowego podróży
  2. Ulgi, zgodnie z ofertą firmy przewozowej
  3. Ilości biletów

 

  1. Po zatwierdzeniu pojawi się komunikat potwierdzający rezerwację, który należy potwierdzić przyciskiem „OK”

Bilet będzie również widoczny w koszyku, w górnym panelu na portalu sprzedaży PKS.pl

 

 

  1. Aby przejść do realizacji transakcji zakupu, należy wejść w „Koszyk” i potwierdzić przyciskiem „Kup bilet”

 

 

  1. W formularzu danych należy wypełnić pola oraz potwierdzić i potwierdzić przyciskiem „Przejdź do płatności”

 

 

  1. Po przekierowaniu do platformy Przelewy24 należy dokonać płatności.
  2. Bilet zostanie przesłany na wskazane w formularzu konto mailowe po zaksięgowaniu płatności.

 

Jeśli dokonali Państwo rejestracji konta, historia zakupów oraz bilety i FV będą dostępne  po zalogowaniu w zakładce "Moje konto".

 

UWAGA! Proszę sprawdzić, czy zakupiony bilet w Państwa skrzynce mailowej nie trafił do folderu SPAM.

 

 




INFORMACJA

W celu kontaktu z Biurem Obsługi Klienta proszę o przesłanie wiadomości na adres: bok@pks.pl

 

Infolinia serwisu pks.pl 577 575 792

Godziny pracy Infolinii:

poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00

DLA BIZNESU/PARTNERÓW