1. Zarejestruj się
(rejestracja nie jest wymagana)
2. Wyszukaj połączenie
3. Kup bilet
Rejestracja konta nie jest wymagana przy zakupie biletu.
Z powodu zmian zasad funkcjonowania rejestracji kont w tym momencie została ona wyłączona.
Załóż konto przed zakupem by mieć pełen dostęp do historii zakupów.
Bilety i Faktury Vat będą dostępne na Twoim Koncie po zalogowaniu.
Miejscowość wybierz z listy pojawiającej się pod uzupełnianym polem.
W polu każdego kursu widnieje informacja dotycząca:
Przy zakupie kursu z dostępną ofertą biletów ulgowych, wyboru odpowiedniej ulgi dokonasz w kolejnym kroku - „Szczegółów biletu”.
W szczegółach biletu możesz jeszcze dokonać zmian:
Bilet będzie również widoczny w koszyku, w górnym panelu na portalu sprzedaży PKS.pl
Jeśli dokonali Państwo rejestracji konta, historia zakupów oraz bilety i FV będą dostępne po zalogowaniu w zakładce "Moje konto".
UWAGA! Proszę sprawdzić, czy zakupiony bilet w Państwa skrzynce mailowej nie trafił do folderu SPAM.
W celu kontaktu z Biurem Obsługi Klienta proszę o przesłanie wiadomości na adres: bok@pks.pl
Infolinia serwisu pks.pl 577 575 792
Godziny pracy Infolinii:
poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00